Єдині педагогічні вимоги до учнів

І. Зовнішній вигляд учнів
Зовнішній вигляд учнів має відповідати шкільним нормам, а саме:
Учні повинні приходити в школу чистими, акуратно зачесаними, у випрасуваній формі, встановленого радою школи зразку, і начищеному взутті.
Учні не повинні носити прикраси, які заважають їм і відволікають увагу на уроці.
 На уроки фізкультури і заняття спортивних секцій учні приходять у спортивній формі.
На уроках трудового навчання учні повинні бути у спецодязі (халат - хлопці, косинка, фартух – дівчата)
 На суботники та інші трудові справи учні приходять у робочому одязі.

ІІ. Прихід до школи і вихід із школи

При вході в школу учень повинен витерти ноги, зняти головний убір (хлопці), в класі одяг повісити акуратно на вішалку.
 В разі появи окремих учнів брудними в школу чергові вимагають від них негайного приведення себе в порядок.
 Всі учні зобов’язані приходити до школи без запізнення. Учні, що спізнилися, допускаються до уроків з дозволу чергового учителя або адміністрації школи.
 Суворо забороняється приносити в школу сторонні речі, які не мають відношення до уроків.
Учням не дозволяється ходити по школі, перебувати в кабінетах в верхньому одязі і головних уборах, за виключенням випадків, коли температура в приміщенні нижче 15 градусів.
 
 ІІІ. Оформлення письмових робіт, ведення щоденників
Зошити учнів повинні бути чистими, акуратно підписаними, з полями.
 Учні повинні виконувати всі роботи чітко і розбірливо.
 Число потрібно записувати словами.
Після запису дати пишеться тема уроку.
Виклад роботи обов’язково починається на тій сторінці, на якій написана дата.
На письмі необхідно відокремлювати один смисловий уривок від другого червоним рядком (писати з абзаца).
Забороняється виривати листки із зошита або починати новий зошит, якщо старий не закінчився.
Невірні записи треба злегка закреслювати. Всі учні повинні зберігати зошити в папці для зошитів.
Не використовувати сторінки зошита для записів, які не стосуються даного предмета.
 Олівці на урок повинні бути підстругані. Записи в щоденнику учні повинні вести грамотно і акуратно.
 В кінці тижня учні повинні давати щоденник на підпис батькам і здавати його для перевірки класному керівнику.

ІV. Збереження шкільного майна і підручників
Всі учні зобов’язані берегти шкільне майно, дбайливо ставитись до своїх речей та речей товаришів.
На кожен урок учень повинен бути укомплектований необхідним канцелярським приладдям.
 В разі пошкодження майна з вини учня майно ремонтує сам учень або його батьки.
Учні мають зберігати зелені  насадження, а при їх пошкодженні – відновити їх. 
 Підручники, книги, щоденники учнів повинні бути акуратно обгорнуті. Всі учні повинні берегти книжки.
В кожній книзі треба мати закладку. Не можна виривати або загортати сторінки, робити на книзі помітки чи малюнки.
В разі пошкодження або втрати шкільного підручника, книги учень або його батьки відшкодовують їх вартість.
Відповідальність за збереження класного журналу під час перерви покладається класним керівником на старосту класу.
Учням забороняється гортати, читати класний журнал на перерві.
V. Поведінка учня
На уроці: По дзвінку учні повинні зайняти свої місця за партами і приготувати все необхідне для уроку.
Чергові зобов’язані готувати класне приміщення і обладнання до кожного уроку, повідомляти учителя про відсутніх.
Учні повинні пам’ятати, що вчитель починає урок тільки при абсолютній чистоті класу, при наявності необхідного для роботи класу (крейди та ін..).
Кожен учень відповідає за чистоту, порядок і збереження свого робочого місця в класі, в майстерні, в кабінеті.
 Коли учитель або старші заходить в клас, учні зобов’язані встати, вітаючи їх. Нічого зайвого на парті не повинно бути.
Підручники, зошити можуть бути відкритими тільки з дозволу вчителя.
Під час уроку учні повинні сидіти прямо уважно слухати пояснення вчителя і відповіді товаришів, не розмовляти, не займатися сторонніми справами.
Якщо вчитель викликає учня для відповіді, він повинен вийти зі щоденником до дошки.
При відповіді учень повинен стояти прямо, говорити голосно, ясно, не поспішаючи.
При фронтальному опитуванні учні відповідають, стоячи за партою.
Учні, які хочуть запитати щось вчителя, зобов’язані підняти руку, після дозволу вчителя встати і задати запитання.
Учням категорично забороняється підказувати, виправляти товаришів без дозволу вчителя.
Дзвінок з уроку дається для вчителя.
 Учні виходять з класу спокійно, тільки після дозволу вчителя.
 Учень не може бути відсутнім на уроці без поважних причин.
Дозвіл не бути на уроці, занятті гуртка, секції і т. Ін. Може дати тільки адміністрація школи.
На перервах:
Учні, за винятком чергових, під час перерви перебувають за межами класу.
 Під час перерви учням дозволяється ходити по школі, спокійно спілкуючись з товаришами.
Ігри, розваги можуть проводитись у відведених для цього місцях.
Вхід в учительську, кабінет директора та класні кімнати без дозволу заборонено.
Учні повинні поводитись гідно, не ображати один одного.
 Забороняється вживання нецензурних слів при спілкуванні.
 
VІ. Фізичний розвиток учня:
 Всі учні повинні турбуватися про свій фізичний розвиток, щоденно робити зарядку, приймати водні процедури.
Треба завжди триматися прямо, бути підтягнутими.
 Не можна ходити в розвалку, тримати руки в кишенях, спиратися на стіни, сідати на підвіконня тощо.
Учні повинні активно займатися спортом.
Учні не повинні розв’язувати конфлікти шляхом бійок, шантажу та інше.
У випадку скоєння учнем дисциплінарних порушень адміністрація школи звертатиметься до відповідних органів.
Учні, які мають шкідливі звички, мають право на допомогу шкільного психолога у боротьбі з ними.
VІІ. Дотримання правил гігієни і санітарії в школі
Учні зобов’язані сумлінно виконувати обов’язки чергових по школі, в навчальних кабінетах, у шкільній їдальні за встановленим графіком.
Учням забороняється без потреби (особливо під час уроків) перебувати у шкільній їдальні і у верхньому одязі.


Безпека дітей в Інтернеті

 

 

 

     Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

      Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
       Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.
        Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.
       З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.

       Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

1.       Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).

2.       Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).

3.       Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.

4.       Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (htt://.moral.gov.ua/news/311/)